Безкоштовна серія вебінарів 16-19 липня 2019

Print
Published on Thursday, 04 July 2019 Written by Юлія Антоненко

clarivateШановні колеги!

Clarivate Analytics повідомляє про оновлення безкоштовних серій вебінарів українською та російською мовами 16-19 липня 2019 р. 

Теми вебінарів українською мовою

  • Чи(м) допоможе Web of Science науковцю;
  • Про що говорять авторські профілі Publons, ResearcherID, ORCID та інші;
  • Як опублікуватися у виданні що індексується у Web of Science Core Collection.

Теми вебінарів російською мовою:

  • Web of Science: поиск наиболее востребованной научной информации;
  • Publons для ученого, рецензента, журнала и научного фонда;
  • Расширенные возможности платформы Web of Science для научной деятельности;
  • Современные журналы: хорошие, плохие и хищнические.

Налаштування безкоштовного віддаленого доступу до платформи дозволяє користуватися ресурсом і під час літньої відпустки – інструкція і відповіді на всі запитання що буде поставлено під час реєстрації прозвучать під час вебінарів.

Реєстрація на кожний окремо, підключення варто розпочинати за 10-15 хвилин до початку, операційна система комп’ютера має бути  вище ХР, останніми версії браузерів, наявний аудіо виход та колонки.

Сертифікати передбачені лише тим хто відвідає не менше 90% часу кожного з семінарів серії і буде розіслано на вказану при реєстрації електрону пошту до 20 серпня.

Інформаційні сайти

англійською мовою https://clarivate.com/

Російською мовою https://clarivate.ru/

Інформація про семінари та вебінари українською у Facebook  https://www.facebook.com/WoS.Ukraianin

Записи вебінарів на ютьюб каналі Clarivate Analytics Українською https://www.youtube.com/channel/UCSMJ679M7c78lYA5eu41jYg

Вебінари російською https://clarivate.ru/webinars

Записи вебінарів на ютьюб Web of Science по русски https://www.youtube.com/user/WOKtrainingsRussian

 

Більш детальна інформація - у PDF-файлі: Розклад вебінарів



 

 

Copyright © 1998-2015 Безкоштовна серія вебінарів 16-19 липня 2019 - Institute of Radio Astronomy of NASU. All Rights Reserved.
Contact to administrator